Event image

GFI Software uvádí GFI HelpDesk, nový produkt pro efektivní řízení zákaznické podpory

Nové řešení rozšiřuje sadu produktů dostupných v rámci modelu GFI Unlimited

PRAHA, 18. srpna 2020 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, představila GFI HelpDesk, řešení umožňující podnikům a organizacím efektivněji řídit procesy zákaznické podpory včetně ticketingu, správy případů, tvorby znalostních databází a interakce se zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů. GFI HelpDesk je také dostupný jako součást licenčního modelu GFI Unlimited.

Organizace dnes k zákaznické podpoře nejčastěji využívají sdílené poštovní schránky typu support@company.com, které snižují schopnost rychlé reakce na požadavky zákazníků, produktivitu helpdeskových týmů a prodlužují řešení požadavku. S GFI HelpDesk mohou zákazníci provést záznam požadavku nejen s využitím e-mailu, ale také chatu či jiné komunikační aplikace a sledovat jejich stav. Pracovníci helpdesku požadavek vidí, zadávají do systému, přiřazují, a nakonec ticket uzavírají. Týmy podpory mohou vytvářet pravidla pro automatické odpovědi či směrování ticketů dle jejich obsahu, typu požadavku, typu zákazníka apod. 

GFI HelpDesk poskytuje kompletní historii interakce se zákazníkem – včetně počtu přístupů, objednávek, obchodní historie a vyhledávání na helpdeskové stránce, vše v reálném čase.  Řešení navíc přichází s ucelenou sadou standardních a nastavitelných reportů, jež poskytují přesný přehled o zákaznících, produktech a službách, a kvalitě podpory. 

„GFI HelpDesk je skvělým doplňkem našich komunikačních a bezpečnostních řešení,“ řekl Dan Beer, výkonný ředitel společnosti GFI Software. „Neustále se snažíme zlepšovat naše produkty a přicházet s novými, abychom našim zákazníkům poskytli maximální hodnotu. Nový produkt perfektně doplňuje například e-mailovou aplikaci Kerio Connect a bezpečnostní řešení GFI LanGuard.“

Nové řešení s kompletní sadou helpdeskových funkčností je dostupné jak samostatně, tak jako součást modelu GFI Unlimited, který nyní poskytuje 10 produktů za jeden licenční poplatek. Více na https://www.gfi.com/products-and-solutions/email-and-messaging-solutions/gfi-helpdesk.

Mohlo by vás dále zajímat

16.06.2025
Cloudová MSP platforma reaguje na klíčové postavení e-mailů v dnešním podnikání PRAHA, 16. června 2025 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, přidal do své MSP platformy Acronis Cyber Protect Cloud další nové funkce. Vylepšení ...
12.06.2025
Nová aktualizace dále vylepšuje VPN schopnosti, zkracuje reakční dobu a zvyšuje úroveň ochrany před známými i neznámými hrozbami PRAHA, 12. června 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, představila aktuali ...
09.06.2025
Dvě nové kategorie potvrzují úspěšné zařazování nových řešení do distribučního portfolia PRAHA, 9. června 2025 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor s přidanou hodnotou (VAD) v segmentu kybernetické ochrany, ocenila v rámci svého každoročního vyhla ...
27.05.2025
Rozvoj cloudových úložišť urychluje snižující se nedůvěra v zabezpečení dat a klesající ceny PRAHA, 27. května 2025 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, představil výsledky dotazování mezi svými českými a slovenskými IT part ...
22.05.2025
Služby v oblasti koncových zařízení představují segmenty s nejvyšším potenciálem do budoucna PRAHA, 22. května 2025 – ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, představila druhou výroční zprávu MSP Horizons Report, kterou ...
16.05.2025
Pouze 12 % společností se cítí plně chráněných proti sofistikovaným útokům na svá data PRAHA, 15. května 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že současný nárůst objemu dat a počtu úložišť vede ke ...
15.05.2025
PRAHA, 14. května 2025 – ZEBRA SYSTEM LLC, přední distributor cloudových služeb a služeb s přidanou hodnotou a sesterská firma společnosti ZEBRA SYSTEMS s.r.o., dnes oznámila rozšíření svého působení do Severní Ameriky a jmenování Paula Trefonase do ...
13.05.2025
Díky spojení Acronis XDR s oceňovaným firewallem Fortinet mohou MSP poskytovatelé minimalizovat síťové hrozby a zabránit budoucím útokům PRAHA, 13. května 2025 – Společnost Acronis, globální lídr v oblasti kybernetické bezpečnosti a ochrany dat, uved ...
29.04.2025
S časově náročnou tvorbou smysluplných odpovědí se při využívání elektronické pošty potýká 68 % podnikových uživatelů PRAHA, 29. dubna 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že v rámci dotazování m ...
25.04.2025
Spolupráce posiluje zaměření na potřeby lokálních MSP v oblasti EDR/XDR a ochrany M365 PRAHA, 24. dubna 2025 – Acronis, globální lídr v oblasti kybernetické bezpečnosti a ochrany dat, a ZEBRA SYSTEMS, přední distributor VAD v oblasti ochrany dat, k ...