Event image

GFI Software: pracovníci na home office přetěžují helpdeskovou podporu

Ke zvládnutí současných helpdeskových výzev poptávají firmy výkonnější nástroje 

PRAHA, 29. září 2020 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že organizace v současné době čelí významnému zvýšení nároků na technickou a zákaznickou podporu – podle odhadů GFI Software se v důsledku nárůstu pracovníků na home office zvýšil počet požadavků na helpdeskovu podporu globálně o 51 %. Organizace se proto snaží zefektivnit své procesy podpory a poohlížejí po výkonnějších nástrojích k řešení požadavků zaměstnanců a zákazníků.  

Odhaduje se, že v důsledku druhé vlny koronavirové epidemie přemístilo své pracovníky do domácích kanceláří až 88 % organizací po celém světě.  Z toho pak vyplývají technické problémy a přetížení na úrovni technické i zákaznické podpory. Zaměstnancům díky neřešeným problémům klesá produktivita a pracovní morálka, zatímco firmy ztrácejí svou reputaci a posléze zákazníky v důsledku pomalejší reakce na jejich požadavky.

Firmy nyní potřebují zefektivnit své helpdeskové procesy s využitím technických nástrojů, které jim zejména umožní:

  • Okamžitě reagovat na helpdeskové požadavky 
  • Automatizovat co nejvíce požadavků a řešit problémy preventivně
  • Zavést vícevrstvou podporu v situaci, kdy i pracovníci podpory sedí na home office
  • Zlepšovat dovednosti support týmů a vytvářet databáze znalostí k jednoduššímu a rychlejšímu ticket managementu

„Klíčovým faktorem úspěchu byla vždy dobrá zákaznická podpora, avšak v dnešní situaci se ukazuje stejně důležitá i technická podpora vlastních zaměstnanců pracujících na dálku,“ řekl Jozef Kačala, Sales Engineer pro EMEA a APAC v GFI Software. „Protože jejich domácí IT infrastruktura není stavěná na běžné pracovní zatížení, dochází k technickým výpadkům a přetěžování helpdeskové podpory. Především SMB společnosti tak nyní mohou uvítat naše nedávno uvedené řešení GFI HelpDesk obsahující ucelenou a přitom dostupnou podporu helpdeskových procesů.“

GFI HelpDesk, postavený na technologii Kayako, je softwarové helpedeskové řešení se širokou funkčností včetně podpory chatování, ticketingu, ratingu a pokročilého reportování, automatizace rutinních procesů, či přístupu k přehledným webovým portálům. Řešení je dostupné jak samostatně, tak jako součást licenčního modelu GFI Unlimited. Více na www.gfi-unlimited.cz

Mohlo by vás dále zajímat

17.09.2025
Společnost VYSCO plus s.r.o. je dodavatelem služeb a výpočetní techniky od roku 1991. Cílí zejména na podnikovou sféru v mnoha oborech včetně např. výroby, velkoobchodu, maloobchodu, zdravotnictví, sociálních služeb či školství. Svojí činností pokrýv ...
15.09.2025
Strategické partnerství je založené na řešeních využívajících umělou inteligenci PRAHA / AUSTIN (Texas), 15. září 2025 – Společnost GFI Software, globální lídr v oblasti bezpečnostních a komunikačních řešení založených na umělé inteligenci (AI) pro m ...
11.09.2025
Ransomware zůstává hlavní hrozbou pro velké a střední podniky, nejaktivnější hackeři stále častěji využívají AI k realizaci kampaní s nízkými náklady a vysokým ziskem PRAHA, 11. září 2025 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, ...
26.08.2025
Migrace na GFI KerioConnect přináší úsporu nákladů, snadné nasazení a správu   PRAHA, 26. srpna 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení pro bezpečnost a správu v podnikových sítích, varuje, že v souvislosti s ukončením podpory pro Exchange S ...
21.08.2025
Nové údaje naznačují, že kyberzločinci se zaměřují na SMB segment, který jim přináší  rychlejší a snazší zisky PRAHA, 21. srpna 2025 – ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, představila výroční zprávu N-able o hrozbách ...
18.08.2025
Nová funkce v platformě Acronis je zajímavá zejména pro firmy hledající alternativy k prostředí VMware PRAHA, 18. srpna 2025 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, přidal do své MSP platformy Acronis Cyber Protect Cloud bezagen ...
31.07.2025
Wolko-plast, česká společnost v odvětví průmyslové výroby, úspěšně využívá Acronis Cyber Protect Cloud.  Služby zálohování dat a ochrany koncových zařízení postavené na cloudové platformě Acronis zajišťují firmě odolnost proti kybernetickým rizikům a ...
31.07.2025
Služby Acronis pomáhají eliminovat rizika případných výpadků výrobních a obchodních procesů PRAHA, 31. července 2025 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, uvedla, že její řešení Acronis Cyber Protect Cloud úspěšně využívá spol ...
28.07.2025
Tento měsíc se společnost navíc stala novým autorizovaným distributorem produktů GFI Kerio v Severní Americe  PRAHA, 28. července 2025 – Společnost ZEBRA SYSTEMS s.r.o., přední distributor řešení kybernetické ochrany, cloudových služeb a služeb s při ...
23.07.2025
Rychlejšímu rozvoji v poskytování řízených služeb nejvíce brání limitované rozpočty klientů a nedostatečná automatizace MSP procesů PRAHA, 23. července 2025 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, uvedla, ž ...