Event image

GFI Software uvádí GFI HelpDesk, nový produkt pro efektivní řízení zákaznické podpory

Nové řešení rozšiřuje sadu produktů dostupných v rámci modelu GFI Unlimited

PRAHA, 18. srpna 2020 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, představila GFI HelpDesk, řešení umožňující podnikům a organizacím efektivněji řídit procesy zákaznické podpory včetně ticketingu, správy případů, tvorby znalostních databází a interakce se zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů. GFI HelpDesk je také dostupný jako součást licenčního modelu GFI Unlimited.

Organizace dnes k zákaznické podpoře nejčastěji využívají sdílené poštovní schránky typu [email protected], které snižují schopnost rychlé reakce na požadavky zákazníků, produktivitu helpdeskových týmů a prodlužují řešení požadavku. S GFI HelpDesk mohou zákazníci provést záznam požadavku nejen s využitím e-mailu, ale také chatu či jiné komunikační aplikace a sledovat jejich stav. Pracovníci helpdesku požadavek vidí, zadávají do systému, přiřazují, a nakonec ticket uzavírají. Týmy podpory mohou vytvářet pravidla pro automatické odpovědi či směrování ticketů dle jejich obsahu, typu požadavku, typu zákazníka apod. 

GFI HelpDesk poskytuje kompletní historii interakce se zákazníkem – včetně počtu přístupů, objednávek, obchodní historie a vyhledávání na helpdeskové stránce, vše v reálném čase.  Řešení navíc přichází s ucelenou sadou standardních a nastavitelných reportů, jež poskytují přesný přehled o zákaznících, produktech a službách, a kvalitě podpory. 

„GFI HelpDesk je skvělým doplňkem našich komunikačních a bezpečnostních řešení,“ řekl Dan Beer, výkonný ředitel společnosti GFI Software. „Neustále se snažíme zlepšovat naše produkty a přicházet s novými, abychom našim zákazníkům poskytli maximální hodnotu. Nový produkt perfektně doplňuje například e-mailovou aplikaci Kerio Connect a bezpečnostní řešení GFI LanGuard.“

Nové řešení s kompletní sadou helpdeskových funkčností je dostupné jak samostatně, tak jako součást modelu GFI Unlimited, který nyní poskytuje 10 produktů za jeden licenční poplatek. Více na https://www.gfi.com/products-and-solutions/email-and-messaging-solutions/gfi-helpdesk.

Mohlo by vás dále zajímat

02.12.2025
JKC je slovenská IT společnost zaměřená na poskytování komplexních služeb v oblasti správy IT infrastruktury, kybernetické bezpečnosti a virtualizace. Svým klientů nabízí řešení šitá na míru – od monitorování a správy sítí (RMM) přes ochranu před úni ...
26.11.2025
Doba, po kterou lze s přijatelným rizikem být bez důležitých dat, se dramaticky zkracuje PRAHA, 26. listopadu 2025 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, představil výsledky dotazování mezi svými českými a slovenskými IT partn ...
24.11.2025
Digitální protějšek klíčových zaměstnanců umožňuje sdílet znalosti mnohem rychleji a efektivněji PRAHA, 24. listopadu 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, představila řešení MyPersonas, nástroj pro genero ...
12.11.2025
Aktualizace přináší vylepšené funkce, které zjednodušují ochranu a posilují compliance požadavky pro všechny organizace spravující kritické systémy PRAHA, 12. listopadu 2025 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, oznámil novou ...
10.11.2025
Pouze desetina SMB firem považuje vlastní stav zabezpečení před kyber útoky za vyhovující PRAHA, 10. listopadu 2025 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, uvedla, že podle jejího průzkumu zaměřeného na MSP ...
30.10.2025
Podniky hledají nástroje, jak zefektivnit firemní komunikaci a nepřicházet o obchodní příležitosti PRAHA, 30. října 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení pro komunikaci, bezpečnost a správu v podnikových sítích, uvedla, že podle jejího dot ...
22.10.2025
Nová verze posiluje oblast bezpečnosti, aby splnila rostoucí požadavky uživatelů na kybernetickou ochranu PRAHA, 22. října 2025 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, oznámil uvedení nové verze svého integrovaného zálohovacího ...
16.10.2025
Analýza s podporou AI umožňuje snižovat rizika závažných bezpečnostních hrozeb až o 60 % a zkrátit čas na řešení incidentů až o 55 % PRAHA, 16. října 2025 – ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, uvedla, že společnost N ...
09.10.2025
Komunikační potřeby e-shopů nyní dokáží zvládat e-mailové nástroje postavené na AI PRAHA, 9. října 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení pro komunikaci, bezpečnost a správu v podnikových sítích, uvedla, že podle jejího zjištění čekají záka ...
30.09.2025
Od aktuální verze také dochází k přehlednějšímu pojmenování jednotlivých produktů PRAHA, 30. září 2025 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, vylepšil svou MSP platformu Acronis Cyber Protect Cloud o další nové funkce. Ty zahr ...