Event image

GFI Software uvádí GFI HelpDesk, nový produkt pro efektivní řízení zákaznické podpory

Nové řešení rozšiřuje sadu produktů dostupných v rámci modelu GFI Unlimited

PRAHA, 18. srpna 2020 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, představila GFI HelpDesk, řešení umožňující podnikům a organizacím efektivněji řídit procesy zákaznické podpory včetně ticketingu, správy případů, tvorby znalostních databází a interakce se zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů. GFI HelpDesk je také dostupný jako součást licenčního modelu GFI Unlimited.

Organizace dnes k zákaznické podpoře nejčastěji využívají sdílené poštovní schránky typu [email protected], které snižují schopnost rychlé reakce na požadavky zákazníků, produktivitu helpdeskových týmů a prodlužují řešení požadavku. S GFI HelpDesk mohou zákazníci provést záznam požadavku nejen s využitím e-mailu, ale také chatu či jiné komunikační aplikace a sledovat jejich stav. Pracovníci helpdesku požadavek vidí, zadávají do systému, přiřazují, a nakonec ticket uzavírají. Týmy podpory mohou vytvářet pravidla pro automatické odpovědi či směrování ticketů dle jejich obsahu, typu požadavku, typu zákazníka apod. 

GFI HelpDesk poskytuje kompletní historii interakce se zákazníkem – včetně počtu přístupů, objednávek, obchodní historie a vyhledávání na helpdeskové stránce, vše v reálném čase.  Řešení navíc přichází s ucelenou sadou standardních a nastavitelných reportů, jež poskytují přesný přehled o zákaznících, produktech a službách, a kvalitě podpory. 

„GFI HelpDesk je skvělým doplňkem našich komunikačních a bezpečnostních řešení,“ řekl Dan Beer, výkonný ředitel společnosti GFI Software. „Neustále se snažíme zlepšovat naše produkty a přicházet s novými, abychom našim zákazníkům poskytli maximální hodnotu. Nový produkt perfektně doplňuje například e-mailovou aplikaci Kerio Connect a bezpečnostní řešení GFI LanGuard.“

Nové řešení s kompletní sadou helpdeskových funkčností je dostupné jak samostatně, tak jako součást modelu GFI Unlimited, který nyní poskytuje 10 produktů za jeden licenční poplatek. Více na https://www.gfi.com/products-and-solutions/email-and-messaging-solutions/gfi-helpdesk.

Mohlo by vás dále zajímat

24.04.2024
Komponenta CoPilot bude brzy dostupná v řešeních MailEssentials, Kerio Control, ClearView a LanGuard PRAHA, 24. dubna 2024 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, ohlásila integraci CoPilot, komponenty postavené ...
22.04.2024
Nové řešení od N-able dává všem MSP do rukou špičkový nástroj pro zabezpečení zákaznických IT infrastruktur   PRAHA, 22. dubna 2024 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, představuje produkt N-able Managed ...
16.04.2024
Acronis nyní nabízí jednu z nejucelenějších MSP platforem kybernetické ochrany PRAHA, 16. dubna 2024 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, přidal do své MSP platformy Acronis Cyber Protect Cloud řadu nových funkcí, včetně AI ...
04.04.2024
Útoků na zranitelné systémy dnes nejsou ušetřeny ani malé firmy a organizace PRAHA, 4. dubna 2024 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení pro bezpečnost a správu v podnikových sítích, uvedla, že podle aktuálních údajů z katalogu zjištěných zranit ...
26.03.2024
Zabezpečené zálohování a rychlá obnova dat v prostředí Acronis eliminuje dopady případných provozních výpadků PRAHA, 26. března 2024 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, oznámil, že česká společnost Wittmann Battenfeld CZ vyu ...
25.03.2024
  Vítejte ve světě, kde kybernetická bezpečnost není jen módním slovem, ale základním pilířem našich životů. Vítejte v digitální džungli, kde každý klik může být pastí a každý e-mail hrozbou. Zatímco ještě na začátku našeho tisíciletí patřily zkušeno ...
14.03.2024
5 klíčových doporučených opatření pro případ kybernetického útoku PRAHA, 14. března 2024 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že úspěch kybernetického útoku dramaticky roste s podceňováním hrozeb ze st ...
07.03.2024
EDR, zálohování a pravidelné školení je nejefektivnější kombinací kybernetické ochrany PRAHA, 6. března 2024 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, zveřejnil výsledky Acronis Cyberthreats Report, pravidelné půlroční zprávy o ky ...
27.02.2024
3 TB dat uložené v archivačním řešení poskytují autentické a nezpochybnitelné podklady v rámci probíhajících řízení PRAHA, 27. února 2024 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že společnost D.A.S., posk ...
21.02.2024
Nejnovější verze podnikové kybernetické ochrany od Acronis nabízí nejrychlejší obnovu po kybernetickém útoku či ztrátě dat PRAHA, 21. února 2024 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, uvedl Acronis Cyber Protect 16, nejnovější ...