Event image

GFI Software: pracovníci na home office přetěžují helpdeskovou podporu

Ke zvládnutí současných helpdeskových výzev poptávají firmy výkonnější nástroje 

PRAHA, 29. září 2020 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že organizace v současné době čelí významnému zvýšení nároků na technickou a zákaznickou podporu – podle odhadů GFI Software se v důsledku nárůstu pracovníků na home office zvýšil počet požadavků na helpdeskovu podporu globálně o 51 %. Organizace se proto snaží zefektivnit své procesy podpory a poohlížejí po výkonnějších nástrojích k řešení požadavků zaměstnanců a zákazníků.  

Odhaduje se, že v důsledku druhé vlny koronavirové epidemie přemístilo své pracovníky do domácích kanceláří až 88 % organizací po celém světě.  Z toho pak vyplývají technické problémy a přetížení na úrovni technické i zákaznické podpory. Zaměstnancům díky neřešeným problémům klesá produktivita a pracovní morálka, zatímco firmy ztrácejí svou reputaci a posléze zákazníky v důsledku pomalejší reakce na jejich požadavky.

Firmy nyní potřebují zefektivnit své helpdeskové procesy s využitím technických nástrojů, které jim zejména umožní:

  • Okamžitě reagovat na helpdeskové požadavky 
  • Automatizovat co nejvíce požadavků a řešit problémy preventivně
  • Zavést vícevrstvou podporu v situaci, kdy i pracovníci podpory sedí na home office
  • Zlepšovat dovednosti support týmů a vytvářet databáze znalostí k jednoduššímu a rychlejšímu ticket managementu

„Klíčovým faktorem úspěchu byla vždy dobrá zákaznická podpora, avšak v dnešní situaci se ukazuje stejně důležitá i technická podpora vlastních zaměstnanců pracujících na dálku,“ řekl Jozef Kačala, Sales Engineer pro EMEA a APAC v GFI Software. „Protože jejich domácí IT infrastruktura není stavěná na běžné pracovní zatížení, dochází k technickým výpadkům a přetěžování helpdeskové podpory. Především SMB společnosti tak nyní mohou uvítat naše nedávno uvedené řešení GFI HelpDesk obsahující ucelenou a přitom dostupnou podporu helpdeskových procesů.“

GFI HelpDesk, postavený na technologii Kayako, je softwarové helpedeskové řešení se širokou funkčností včetně podpory chatování, ticketingu, ratingu a pokročilého reportování, automatizace rutinních procesů, či přístupu k přehledným webovým portálům. Řešení je dostupné jak samostatně, tak jako součást licenčního modelu GFI Unlimited. Více na www.gfi-unlimited.cz

Mohlo by vás dále zajímat

16.05.2025
Pouze 12 % společností se cítí plně chráněných proti sofistikovaným útokům na svá data PRAHA, 15. května 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že současný nárůst objemu dat a počtu úložišť vede ke ...
15.05.2025
PRAHA, 14. května 2025 – ZEBRA SYSTEM LLC, přední distributor cloudových služeb a služeb s přidanou hodnotou a sesterská firma společnosti ZEBRA SYSTEMS s.r.o., dnes oznámila rozšíření svého působení do Severní Ameriky a jmenování Paula Trefonase do ...
13.05.2025
Díky spojení Acronis XDR s oceňovaným firewallem Fortinet mohou MSP poskytovatelé minimalizovat síťové hrozby a zabránit budoucím útokům PRAHA, 13. května 2025 – Společnost Acronis, globální lídr v oblasti kybernetické bezpečnosti a ochrany dat, uved ...
29.04.2025
S časově náročnou tvorbou smysluplných odpovědí se při využívání elektronické pošty potýká 68 % podnikových uživatelů PRAHA, 29. dubna 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že v rámci dotazování m ...
25.04.2025
Spolupráce posiluje zaměření na potřeby lokálních MSP v oblasti EDR/XDR a ochrany M365 PRAHA, 24. dubna 2025 – Acronis, globální lídr v oblasti kybernetické bezpečnosti a ochrany dat, a ZEBRA SYSTEMS, přední distributor VAD v oblasti ochrany dat, k ...
16.04.2025
UEM řešení N-able nyní poskytují jednotný pohled na identifikaci, prioritizaci a reportování zranitelností v rámci všech hlavních operačních systémů   PRAHA, 16. dubna 2025 – ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, uvedl ...
09.04.2025
Nový nástroj na ochranu identity detekuje a zastavuje útoky zaměřené na infiltraci organizací PRAHA, 9. dubna 2025 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, uvedla, že společnost N-able představila Breach Pre ...
08.04.2025
Většina domácích uživatelů přesto považuje za nejdůležitější osobní fotky a videa,  dokumenty a kontakty, které mohou obsahovat citlivé informace, jsou až na druhém místě PRAHA, 8. dubna 2025 – Společnost Acronis, globální lídr v oblasti kybernetické ...
19.03.2025
Jedinečné schopnosti v oblasti zabezpečení provozních technologií potvrzují rostoucí přijetí ze strany OEM výrobců. PRAHA, 19. března 2025 – Společnost Acronis, globální lídr v oblasti kybernetické bezpečnosti a ochrany dat, si nadále upevňuje svou p ...
14.03.2025
Mezi výrobci s nejvíce zranitelnostmi se vloni zařadili Linux, Microsoft a Google PRAHA, 13. března 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení pro bezpečnost a správu v podnikových sítích, uvedla, že podle aktuálních údajů z katalogu zjištěných ...