Event image

GFI Software: pracovníci na home office přetěžují helpdeskovou podporu

Ke zvládnutí současných helpdeskových výzev poptávají firmy výkonnější nástroje 

PRAHA, 29. září 2020 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že organizace v současné době čelí významnému zvýšení nároků na technickou a zákaznickou podporu – podle odhadů GFI Software se v důsledku nárůstu pracovníků na home office zvýšil počet požadavků na helpdeskovu podporu globálně o 51 %. Organizace se proto snaží zefektivnit své procesy podpory a poohlížejí po výkonnějších nástrojích k řešení požadavků zaměstnanců a zákazníků.  

Odhaduje se, že v důsledku druhé vlny koronavirové epidemie přemístilo své pracovníky do domácích kanceláří až 88 % organizací po celém světě.  Z toho pak vyplývají technické problémy a přetížení na úrovni technické i zákaznické podpory. Zaměstnancům díky neřešeným problémům klesá produktivita a pracovní morálka, zatímco firmy ztrácejí svou reputaci a posléze zákazníky v důsledku pomalejší reakce na jejich požadavky.

Firmy nyní potřebují zefektivnit své helpdeskové procesy s využitím technických nástrojů, které jim zejména umožní:

  • Okamžitě reagovat na helpdeskové požadavky 
  • Automatizovat co nejvíce požadavků a řešit problémy preventivně
  • Zavést vícevrstvou podporu v situaci, kdy i pracovníci podpory sedí na home office
  • Zlepšovat dovednosti support týmů a vytvářet databáze znalostí k jednoduššímu a rychlejšímu ticket managementu

„Klíčovým faktorem úspěchu byla vždy dobrá zákaznická podpora, avšak v dnešní situaci se ukazuje stejně důležitá i technická podpora vlastních zaměstnanců pracujících na dálku,“ řekl Jozef Kačala, Sales Engineer pro EMEA a APAC v GFI Software. „Protože jejich domácí IT infrastruktura není stavěná na běžné pracovní zatížení, dochází k technickým výpadkům a přetěžování helpdeskové podpory. Především SMB společnosti tak nyní mohou uvítat naše nedávno uvedené řešení GFI HelpDesk obsahující ucelenou a přitom dostupnou podporu helpdeskových procesů.“

GFI HelpDesk, postavený na technologii Kayako, je softwarové helpedeskové řešení se širokou funkčností včetně podpory chatování, ticketingu, ratingu a pokročilého reportování, automatizace rutinních procesů, či přístupu k přehledným webovým portálům. Řešení je dostupné jak samostatně, tak jako součást licenčního modelu GFI Unlimited. Více na www.gfi-unlimited.cz

Mohlo by vás dále zajímat

17.07.2025
Přední cloudová MSP platforma rozšiřuje svůj potenciál ochrany do dalších prostředí a segmentů, včetně segmentu Government PRAHA, 17. července 2025 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, přidal do své MSP platformy Acronis Cybe ...
15.07.2025
AI funkce přináší zejména lepší identifikaci informačních rizik a nižší zátěž IT týmů  PRAHA, 15. července 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení pro bezpečnost a správu v podnikových sítích, oznámila dostupnost komponenty AI CoPilot ve ver ...
26.06.2025
Většina detekcí hrozeb stále pochází z koncových bodů, nicméně cloudová prostředí  tento náskok rychle snižují PRAHA, 25. června 2025 – ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, vydala svou výroční zprávu 2025 State of th ...
24.06.2025
Nejzranitelnějšími systémy jsou aplikace a webové prohlížeče PRAHA, 24. června 2025 – Příliš dlouhá prodleva mezi zjištěním a nápravou zranitelností – to je nejvýraznější problém, s nímž se potýkají české a slovenské podniky v oblasti správy softwaru ...
16.06.2025
Cloudová MSP platforma reaguje na klíčové postavení e-mailů v dnešním podnikání PRAHA, 16. června 2025 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, přidal do své MSP platformy Acronis Cyber Protect Cloud další nové funkce. Vylepšení ...
12.06.2025
Nová aktualizace dále vylepšuje VPN schopnosti, zkracuje reakční dobu a zvyšuje úroveň ochrany před známými i neznámými hrozbami PRAHA, 12. června 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, představila aktuali ...
09.06.2025
Dvě nové kategorie potvrzují úspěšné zařazování nových řešení do distribučního portfolia PRAHA, 9. června 2025 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor s přidanou hodnotou (VAD) v segmentu kybernetické ochrany, ocenila v rámci svého každoročního vyhla ...
27.05.2025
Rozvoj cloudových úložišť urychluje snižující se nedůvěra v zabezpečení dat a klesající ceny PRAHA, 27. května 2025 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, představil výsledky dotazování mezi svými českými a slovenskými IT part ...
22.05.2025
Služby v oblasti koncových zařízení představují segmenty s nejvyšším potenciálem do budoucna PRAHA, 22. května 2025 – ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, představila druhou výroční zprávu MSP Horizons Report, kterou ...
16.05.2025
Pouze 12 % společností se cítí plně chráněných proti sofistikovaným útokům na svá data PRAHA, 15. května 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že současný nárůst objemu dat a počtu úložišť vede ke ...