Event image

GFI Software: pracovníci na home office přetěžují helpdeskovou podporu

Ke zvládnutí současných helpdeskových výzev poptávají firmy výkonnější nástroje 

PRAHA, 29. září 2020 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že organizace v současné době čelí významnému zvýšení nároků na technickou a zákaznickou podporu – podle odhadů GFI Software se v důsledku nárůstu pracovníků na home office zvýšil počet požadavků na helpdeskovu podporu globálně o 51 %. Organizace se proto snaží zefektivnit své procesy podpory a poohlížejí po výkonnějších nástrojích k řešení požadavků zaměstnanců a zákazníků.  

Odhaduje se, že v důsledku druhé vlny koronavirové epidemie přemístilo své pracovníky do domácích kanceláří až 88 % organizací po celém světě.  Z toho pak vyplývají technické problémy a přetížení na úrovni technické i zákaznické podpory. Zaměstnancům díky neřešeným problémům klesá produktivita a pracovní morálka, zatímco firmy ztrácejí svou reputaci a posléze zákazníky v důsledku pomalejší reakce na jejich požadavky.

Firmy nyní potřebují zefektivnit své helpdeskové procesy s využitím technických nástrojů, které jim zejména umožní:

  • Okamžitě reagovat na helpdeskové požadavky 
  • Automatizovat co nejvíce požadavků a řešit problémy preventivně
  • Zavést vícevrstvou podporu v situaci, kdy i pracovníci podpory sedí na home office
  • Zlepšovat dovednosti support týmů a vytvářet databáze znalostí k jednoduššímu a rychlejšímu ticket managementu

„Klíčovým faktorem úspěchu byla vždy dobrá zákaznická podpora, avšak v dnešní situaci se ukazuje stejně důležitá i technická podpora vlastních zaměstnanců pracujících na dálku,“ řekl Jozef Kačala, Sales Engineer pro EMEA a APAC v GFI Software. „Protože jejich domácí IT infrastruktura není stavěná na běžné pracovní zatížení, dochází k technickým výpadkům a přetěžování helpdeskové podpory. Především SMB společnosti tak nyní mohou uvítat naše nedávno uvedené řešení GFI HelpDesk obsahující ucelenou a přitom dostupnou podporu helpdeskových procesů.“

GFI HelpDesk, postavený na technologii Kayako, je softwarové helpedeskové řešení se širokou funkčností včetně podpory chatování, ticketingu, ratingu a pokročilého reportování, automatizace rutinních procesů, či přístupu k přehledným webovým portálům. Řešení je dostupné jak samostatně, tak jako součást licenčního modelu GFI Unlimited. Více na www.gfi-unlimited.cz

Mohlo by vás dále zajímat

15.10.2024
WAN Agent zjednodušuje a zefektivňuje skenování zranitelností v distribuovaných prostředích PRAHA, 15. října 2024 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, ohlásila dostupnost GFI LanGuard WAN Agent, funkčnost umož ...
10.10.2024
Jako klíčové nástroje pro splnění evropské směrnice jsou považovány zálohování/obnova a ochrana koncových bodů PRAHA, 9. října 2024 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, představil výsledky dotazování mezi svými českými a slov ...
27.09.2024
Phisihing s využitím AI, sofistikované ransomwarové útoky, ale také požadavky směrnice NIS 2 zvyšují nároky na úroveň kybernetického zabezpečení PRAHA, 26. září 2024 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, ...
24.09.2024
AI komponenta v řešení Kerio Connect a GFI MailEssentails přinese revoluční možnosti  ve využívání podnikových e-mailů PRAHA, 24. září 2024 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, představila budoucnost svých pro ...
17.09.2024
V ČR a na Slovensku oceňovaný MSP software nabízí další služby důležité pro ochranu zákazníků PRAHA, 17. září 2024 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, přidal do své MSP platformy Acronis Cyber Protect Cloud řadu dalších nový ...
27.08.2024
SMB organizace se snaží mezery v bezpečnosti řešit manuálně a s pomocí neúplných nástrojů, což značně zatěžuje firemní zdroje     PRAHA, 27. srpna 2024 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, představila 5 nejčas ...
23.08.2024
Nová verze oceňovaného nástroje kybernetické bezpečnosti a ochrany dat nabízí široké možnosti pořízení včetně předplatného či trvalé licence PRAHA, 23. srpna 2024 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, představuje na českém a s ...
19.08.2024
Počet volných IT pozic dále roste, neobsazené zůstávají v průměru téměř 8 měsíců PRAHA, 19. srpna 2024 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, uvedla, že roste počet neobsazených pozic v oblasti IT správy k ...
12.08.2024
Partnerství mezi Acronis a EQT, globální investiční organizací, vychází ze společné vize růstu, rychlejšího rozšiřování platformy kybernetické ochrany a zaměření se na služby zákazníkům PRAHA, 12. srpna 2024 – Společnost Acronis, globální lídr v obla ...
08.08.2024
Kombinace obou řešení nabízí společnou platformu pro řízení hrozeb a monitoring sítí PRAHA, 8. srpna 2024 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvádí komplexní nabídku pro správu a bezpečnost provozu firemních ...