Event image

GFI Software: pracovníci na home office přetěžují helpdeskovou podporu

Ke zvládnutí současných helpdeskových výzev poptávají firmy výkonnější nástroje 

PRAHA, 29. září 2020 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že organizace v současné době čelí významnému zvýšení nároků na technickou a zákaznickou podporu – podle odhadů GFI Software se v důsledku nárůstu pracovníků na home office zvýšil počet požadavků na helpdeskovu podporu globálně o 51 %. Organizace se proto snaží zefektivnit své procesy podpory a poohlížejí po výkonnějších nástrojích k řešení požadavků zaměstnanců a zákazníků.  

Odhaduje se, že v důsledku druhé vlny koronavirové epidemie přemístilo své pracovníky do domácích kanceláří až 88 % organizací po celém světě.  Z toho pak vyplývají technické problémy a přetížení na úrovni technické i zákaznické podpory. Zaměstnancům díky neřešeným problémům klesá produktivita a pracovní morálka, zatímco firmy ztrácejí svou reputaci a posléze zákazníky v důsledku pomalejší reakce na jejich požadavky.

Firmy nyní potřebují zefektivnit své helpdeskové procesy s využitím technických nástrojů, které jim zejména umožní:

  • Okamžitě reagovat na helpdeskové požadavky 
  • Automatizovat co nejvíce požadavků a řešit problémy preventivně
  • Zavést vícevrstvou podporu v situaci, kdy i pracovníci podpory sedí na home office
  • Zlepšovat dovednosti support týmů a vytvářet databáze znalostí k jednoduššímu a rychlejšímu ticket managementu

„Klíčovým faktorem úspěchu byla vždy dobrá zákaznická podpora, avšak v dnešní situaci se ukazuje stejně důležitá i technická podpora vlastních zaměstnanců pracujících na dálku,“ řekl Jozef Kačala, Sales Engineer pro EMEA a APAC v GFI Software. „Protože jejich domácí IT infrastruktura není stavěná na běžné pracovní zatížení, dochází k technickým výpadkům a přetěžování helpdeskové podpory. Především SMB společnosti tak nyní mohou uvítat naše nedávno uvedené řešení GFI HelpDesk obsahující ucelenou a přitom dostupnou podporu helpdeskových procesů.“

GFI HelpDesk, postavený na technologii Kayako, je softwarové helpedeskové řešení se širokou funkčností včetně podpory chatování, ticketingu, ratingu a pokročilého reportování, automatizace rutinních procesů, či přístupu k přehledným webovým portálům. Řešení je dostupné jak samostatně, tak jako součást licenčního modelu GFI Unlimited. Více na www.gfi-unlimited.cz

Mohlo by vás dále zajímat

24.07.2024
Zařízení umožňuje efektivněji čelit výzvám spojeným s rostoucím počtem cloudových aplikací a dramatickým nárůstem provozu v podnikových sítích PRAHA, 24. července 2022 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, nově ...
16.07.2024
Nová verze oceňovaného nástroje kybernetické bezpečnosti a ochrany dat  dále zlepšuje ochranu proti moderním hrozbám PRAHA, 16. července 2024 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, oznámil, že jeden z jejích stěžejních produktů ...
24.06.2024
Podle GFI Software je nejefektivnější obranou posílení ochrany firemní elektronické pošty   PRAHA, 24. června 2024 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že podle jejího dotazování provedeného mezi český ...
20.06.2024
Klíčovou schopností IT administrátorů jsou obecné dovednosti při řešení problémů  PRAHA, 20. června 2024 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, uvedla, že v rámci jejího dotazování téměř polovina jejích pr ...
12.06.2024
Acronis XDR přináší kompletní, nativně integrovaný a vysoce efektivní nástroj kybernetické bezpečnosti ušitý na míru MSP poskytovatelům PRAHA, 12. června 2024 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, představuje Acronis XDR, nejn ...
10.06.2024
ZEBRA dále rozšiřuje produktové portfolio, když letos přidala do své distribuce dvě nové značky Praha, 10. června 2024 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor s přidanou hodnotou (VAD) v segmentu kybernetické ochrany, ocenila na svém každoročním setk ...
30.05.2024
České firmy nicméně nemají vypracovaný detailní plán pro reakci na kybernetické incidenty PRAHA, 30. května 2024 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, představil výsledky dotazování mezi svými českými a slovenskými IT partnery ...
28.05.2024
IT pracovníci čelí stále většímu rozptylování vedoucí k chybám a potenciálním finančním ztrátám  PRAHA, 28. května 2024 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že komplikovanější IT infrastruktura a slož ...
27.05.2024
Multi-tenantní řešení podporuje nasazení cloudu v SMB segmentu díky rozšířeným možnostem efektivnější správy Windows 365. PRAHA, 22. května 2024 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, představuje produkt N- ...
16.05.2024
Podle GFI Software má technické zabezpečení přístupu smysl hlavně v kombinaci s anti-phishingovými nástroji a školením uživatelů o metodách sociálního inženýrství PRAHA, 16. května 2024 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podni ...