Event image

GFI Software: pracovníci na home office přetěžují helpdeskovou podporu

Ke zvládnutí současných helpdeskových výzev poptávají firmy výkonnější nástroje 

PRAHA, 29. září 2020 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že organizace v současné době čelí významnému zvýšení nároků na technickou a zákaznickou podporu – podle odhadů GFI Software se v důsledku nárůstu pracovníků na home office zvýšil počet požadavků na helpdeskovu podporu globálně o 51 %. Organizace se proto snaží zefektivnit své procesy podpory a poohlížejí po výkonnějších nástrojích k řešení požadavků zaměstnanců a zákazníků.  

Odhaduje se, že v důsledku druhé vlny koronavirové epidemie přemístilo své pracovníky do domácích kanceláří až 88 % organizací po celém světě.  Z toho pak vyplývají technické problémy a přetížení na úrovni technické i zákaznické podpory. Zaměstnancům díky neřešeným problémům klesá produktivita a pracovní morálka, zatímco firmy ztrácejí svou reputaci a posléze zákazníky v důsledku pomalejší reakce na jejich požadavky.

Firmy nyní potřebují zefektivnit své helpdeskové procesy s využitím technických nástrojů, které jim zejména umožní:

  • Okamžitě reagovat na helpdeskové požadavky 
  • Automatizovat co nejvíce požadavků a řešit problémy preventivně
  • Zavést vícevrstvou podporu v situaci, kdy i pracovníci podpory sedí na home office
  • Zlepšovat dovednosti support týmů a vytvářet databáze znalostí k jednoduššímu a rychlejšímu ticket managementu

„Klíčovým faktorem úspěchu byla vždy dobrá zákaznická podpora, avšak v dnešní situaci se ukazuje stejně důležitá i technická podpora vlastních zaměstnanců pracujících na dálku,“ řekl Jozef Kačala, Sales Engineer pro EMEA a APAC v GFI Software. „Protože jejich domácí IT infrastruktura není stavěná na běžné pracovní zatížení, dochází k technickým výpadkům a přetěžování helpdeskové podpory. Především SMB společnosti tak nyní mohou uvítat naše nedávno uvedené řešení GFI HelpDesk obsahující ucelenou a přitom dostupnou podporu helpdeskových procesů.“

GFI HelpDesk, postavený na technologii Kayako, je softwarové helpedeskové řešení se širokou funkčností včetně podpory chatování, ticketingu, ratingu a pokročilého reportování, automatizace rutinních procesů, či přístupu k přehledným webovým portálům. Řešení je dostupné jak samostatně, tak jako součást licenčního modelu GFI Unlimited. Více na www.gfi-unlimited.cz

Mohlo by vás dále zajímat

05.12.2023
PRAHA, 5. prosince 2023 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, oznámil, že byl označen za lídra v hodnocení reportu IDC MarketScape. Jedná se o první report IDC MarketScape týkající se obnovy kybernetické infrastruktury, která ...
24.11.2023
Díky využití technologie SentinelOne Singularity RANGER přichází N-able EDR s řešením pro omezení možných vektorů útoku PRAHA, 23. listopadu 2023 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, oznámila, že řešení N ...
20.11.2023
Stále více zákazníků se zajímá o skenování zranitelností a instalaci záplat ve formě MSP služby PRAHA, 20. listopadu 2023 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že podle jejího průzkumu provedeného mezi ...
10.11.2023
Efektivnější kybernetické ochraně brání převažující model lokální (on-premise) IT infrastruktury   PRAHA, 10. listopadu 2023 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, představil výsledky dotazování mezi svými českými zákazníky a ...
07.11.2023
Český výrobce plastových dílů s výrobními zařízeními v Bulharsku využívá cloudové platformy Kerio k flexibilní komunikaci PRAHA, 7. listopadu 2023 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že česká společno ...
31.10.2023
Spoločnosť Zebra zastupuje známeho softvérového výrobcu Acronis pre územie ČR a Slovensko už od roku 2003. Dnes však už Zebra zastupuje viacero značiek, konkrétne sú to Kerio, N-able a GFI. Svoju firemnú komunikáciu tak museli posunúť na vyššiu úrove ...
30.10.2023
Inovativní integrační technologie je pozvánkou pro nové výrobce softwarových řešení  a obchodní příležitostí pro partnery PRAHA, 30. října 2023 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, oznámil Acronis CyberApp Standard, inovativ ...
25.10.2023
Z průzkumu ZEBRA SYSTEMS vyplývá, že organizace v automatizaci IT činností vidí nástroj k rychlejší reakci na incidenty a produktivnější práci svých IT správců PRAHA, 25. října 2023 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a sl ...
23.10.2023
Nová funkčnost umožní zefektivnit skenování zranitelností v distribuovaných IT prostředích PRAHA, 23. října 2023 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, představila GFI LanGuard WAN Agent, funkčnost umožňující v ...
11.10.2023
Dvěma třetinám podniků již vznikla finanční ztráta v souvislosti s kybernetickým incidentem Praha, 11. října 2023 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor s přidanou hodnotou (VAD) v segmentu kybernetické ochrany, uvedla, že podle jejího průzkumu již ...