Event image

GFI Software: pracovníci na home office přetěžují helpdeskovou podporu

Ke zvládnutí současných helpdeskových výzev poptávají firmy výkonnější nástroje 

PRAHA, 29. září 2020 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že organizace v současné době čelí významnému zvýšení nároků na technickou a zákaznickou podporu – podle odhadů GFI Software se v důsledku nárůstu pracovníků na home office zvýšil počet požadavků na helpdeskovu podporu globálně o 51 %. Organizace se proto snaží zefektivnit své procesy podpory a poohlížejí po výkonnějších nástrojích k řešení požadavků zaměstnanců a zákazníků.  

Odhaduje se, že v důsledku druhé vlny koronavirové epidemie přemístilo své pracovníky do domácích kanceláří až 88 % organizací po celém světě.  Z toho pak vyplývají technické problémy a přetížení na úrovni technické i zákaznické podpory. Zaměstnancům díky neřešeným problémům klesá produktivita a pracovní morálka, zatímco firmy ztrácejí svou reputaci a posléze zákazníky v důsledku pomalejší reakce na jejich požadavky.

Firmy nyní potřebují zefektivnit své helpdeskové procesy s využitím technických nástrojů, které jim zejména umožní:

  • Okamžitě reagovat na helpdeskové požadavky 
  • Automatizovat co nejvíce požadavků a řešit problémy preventivně
  • Zavést vícevrstvou podporu v situaci, kdy i pracovníci podpory sedí na home office
  • Zlepšovat dovednosti support týmů a vytvářet databáze znalostí k jednoduššímu a rychlejšímu ticket managementu

„Klíčovým faktorem úspěchu byla vždy dobrá zákaznická podpora, avšak v dnešní situaci se ukazuje stejně důležitá i technická podpora vlastních zaměstnanců pracujících na dálku,“ řekl Jozef Kačala, Sales Engineer pro EMEA a APAC v GFI Software. „Protože jejich domácí IT infrastruktura není stavěná na běžné pracovní zatížení, dochází k technickým výpadkům a přetěžování helpdeskové podpory. Především SMB společnosti tak nyní mohou uvítat naše nedávno uvedené řešení GFI HelpDesk obsahující ucelenou a přitom dostupnou podporu helpdeskových procesů.“

GFI HelpDesk, postavený na technologii Kayako, je softwarové helpedeskové řešení se širokou funkčností včetně podpory chatování, ticketingu, ratingu a pokročilého reportování, automatizace rutinních procesů, či přístupu k přehledným webovým portálům. Řešení je dostupné jak samostatně, tak jako součást licenčního modelu GFI Unlimited. Více na www.gfi-unlimited.cz

Mohlo by vás dále zajímat

22.01.2025
Cloudová MSP platforma dále zvyšuje svou hodnotu pro poskytovatele IT služeb a úroveň kybernetické ochrany pro jejich zákazníky PRAHA, 22. ledna 2025 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, přidal do své MSP platformy Acronis C ...
15.01.2025
Mezi produkty nově integrované do cloudové platformy GFI se zařadilo archivační řešení GFI Archiver či řešení pro skenování zranitelností a správu záplat GFI LanGuard PRAHA, 15. ledna 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v pod ...
10.01.2025
K účinné ochraně dat dnes patří zlaté pravidlo 3-2-1, funkce nezměnitelných záloh, integrace kybernetické bezpečnosti a pravidelné testování obnovy Praha, 10. ledna 2025 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor s přidanou hodnotou (VAD) v segmentu kyb ...
07.01.2025
Výkonným ředitelem se stává Serg Bell, zakladatel společností Acronis či Parallels Praha - 7. ledna 2025 - Společnost Virtuozzo, přední poskytovatel inovativních cloudových řešení, oznámila návrat svých původních zakladatelů a vedoucích představitelů ...
16.12.2024
Stále více podniků se obrací na poskytovatele řízených IT služeb (MSP), ať z důvodu chybějícího IT personálu, vysokých nákladů na vlastní IT či rostoucí komplexnosti IT prostředí a potřeby její ochrany. Když se podíváme na budoucnost MSP v roce 2025, ...
05.12.2024
Jistě jste si všimli, že Vánoce jsou již za rohem a rok 2024 se blíží ke svému konci. Naskýtá se otázka, co ve zbylém čase ještě stihnout? U nás v ZEBRA SYSTEMS bychom nějaké tipy pro vás měli… Protože se neustále úspěšně rozrůstáme a přidáváme řešen ...
05.12.2024
Akvizice navazuje na stávající partnerství s cílem zvýšit odolnost celého IT prostředí a posílit bezpečnost zákazníků PRAHA, 5. prosince 2024 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, uvedla, že společnost N- ...
03.12.2024
Společnost VESTTA BOZP s.r.o. svým klientům nabízí komplexní služby v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochraně. Jejími klienty jsou osoby samostatně výdělečně činné, firmy menší a střední velikosti, dále pak státní organizace, ...
27.11.2024
Neschopnost určit klíčové systémy vede k podcenění jejich zabezpečení a ke zvýšení rizik vážných provozních výpadků   PRAHA, 27. listopadu 2024 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že chybné určení kri ...
26.11.2024
Nová aktualizace oceňované cloudové platformy nabízí další služby pro efektivnější MSP provoz PRAHA, 26. listopadu 2024 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, přidal do své MSP platformy Acronis Cyber Protect Cloud řadu nových ...