loader Logo

NAČÍTÁM...

Nový marketplace MSP služeb. Nejlepší technologie kybernetické bezpečnosti. Vyzkoušejte ZDARMA

N-ABLE TAKE CONTROL

Rychlý a výkonný software pro vzdálené řízení. Už od 19€ měsíčně.

Software pro vzdálenou podporu navržený tak, aby pomáhal Vašemu IT podnikání uspět — a to za dostupnou cenu. N-able Take Control je navržen tak, aby pomohl poskytovatelům IT služeb podporovat více zákazníků prostřednictvím rychlé a intuitivní vzdálené podpory na téměř jakoukoli platformu. Take Control poskytuje přístup k podrobné diagnostice z jediného řídícího panelu, a zároveň současné připojení k zařízením, typicky v řádu sekund. Je navržen tak, aby zapadal do pracovních postupů techniků — a rozpočtu vaší společnosti.
 

Take Control

29€/měsíc
při platbě měsíčně
Jeden současně pracující uživatel na licenci
Take Control zahrnuje:
  • Podporu za dohledu uživatele i bez něj
  • Připojení obvykle do 8 sekund
  • Nativní aplikace pro iOS a Android
  • Schopnost poskytovat podporu ze zařízení s iOS a Androidem
  • Intuitivní UX s možností brandingu
  • Živý chat a rychlý přenos souborů
  • Výkonné nástroje pro řešení problémů
Rozšířené funkce

Take Control Plus

55€/měsíc
při platbě měsíčně
Jeden současně pracující uživatel na licenci
Take Control Plus zahrnuje vše co Take Control a navíc:
  • Skriptování dávkových souborů
  • Editaci registrů
  • Sejfy pro tajné údaje
  • Monitoring relací v reálném čase
  • Možnost připojit se a poskytovat podporu pro zařízením s Androidem a iOS
  • Nástroje pro vytváření průzkumů
  • Reportování výkonnosti techniků

Snadno splňte svůj seznam úkolů pomocí rychlé a výkonné vzdálené podpory

Když mají zákazníci problém, požadují jeho vyřešení v co nejkratším termínu. Vaši technici zase ztrácí čas čekáním, než se jejich nástroj pro vzdálenou podporu připojí. Take Control byl vytvořen tak, aby poskytoval rychlé připojení i agilní diagnostické nástroje, čímž technikům pomáhá problémy řešit rychle, a tak celý den efektivně pracovat.

Upravte si Take Control podle sebe díky širokým možnostem přizpůsobení vzdálené podpory

Přestože je Take Control vytvořen tak, abyste s jeho používáním mohli začít velmi rychle, můžete ho také detailně nakonfigurovat podle svých potřeb. Pro začátek systém podporuje vlastní branding, který pomáhá udržet Váš podnik v povědomí zákazníků. Další vlastnosti Take Controlu, které Vám usnadní poskytování podpory, je možnost konfigurace pracovních postupů a přizpůsobení reportů tak, aby obojí plně vyhovovalo Vašemu podnikání.

Potřebné informace ve vysokém rozlišení

Pokud Váš software pro vzdálenou podporu nepodporuje monitory s vysokým rozlišením, nebo má vzdálený prohlížeč omezené funkce, nemohou být technici plně produktivní. Take Control poskytuje technikům naprosto transparentní náhled do zařízení a s nimi související technické informace. Je přitom také přizpůsoben k tomu, aby pomáhal vedoucím kontrolovat kvalitu prostřednictvím zaznamenávání celých relací a prohledávání přepisů chatu.

Pomocí bezpečné vzdálené podpory získáte důvěru zákazníků

Take Control pomáhá udržovat data uživatelů v bezpečí prostřednictvím pokročilých šifrovacích protokolů, podporuje dvoufaktorové autentizace a víceúrovňová oprávnění, zároveň umožňuje volbu automatického mazání PINů a schránky po ukončení relace. Stručně řečeno, Take Control je vytvořen tak, aby Vám pomohl získat důvěru Vašich zákazníků.

Co říkají naši zákazníci

„Ten produkt miluju. Vždycky funguje a jeho podpora je skvělá!“

Brandon Byron
CEO
Bainbridge Technology Solutions (USA)

„Musím říct, že v mém případě, když teď pracuji z domova, je to vynikající nástroj.“

Delfim Rocha
Podpora a vývoj
Protame Representações Técnica Lda

„Každý pracuje z domova, a my tento nástroj používáme k tomu, abychom jim všem poskytovali podporu.“

Bianca Lima
IT Analytička
Farfetch Latim America

„I dále poskytujte Take Control Plus jako nástroj, který nám pomáhá umožnit našim zákazníkům pracovat během pandemie COVID-19 na dálku z domova. Tato funkčnost je vynikající a my jsme za ni velmi vděční.“

Jackie Putman
IT konzultant
Pro-Computer Services, Inc.

„Nabídli jsme Take Control našim klientům, aby mohli pracovat z domova. Licence zdarma na několik měsíců nám velmi pomohla.“

Michael Lynn
Partner
Pelycon Technologies

„V současnosti jsme pořád extrémně zaneprázdnění, nejdřív jsme každému museli umožnit pracovat z domova, a potom mu pomoct, aby se práci z domova přizpůsobil. TakeControl se stal neocenitelným nástrojem, který nám umožňuje toho dosáhnout a pomáhat našim zákazníkům v průběhu této velmi těžké doby.“

Andrew Read
Managing Director
Resilient Business Systems

„N-able Take Control je rychlejší než LogMeIn a nabízí lepší viditelnost a reportování než TeamViewer. Take Control Plus využívám především pro koncové uživatele, kteří pracují z domova. Líbí se mi to, že mohu vytvořit ad-hoc relaci s jejich domácím PC, abych jim mohl pomoct s nastavením, a také je řídit a připojovat se k jejich relacím. Díky tomu je N-able Take Control produkt vhodný pro podporu při práci přes vzdálený přístup pro koncové uživatele, kteří většinou nikdy dříve nic takového nedělala.“

Bill Bajcz
Managing Director
Megatechnologies Inc.

„Na Take Control Plus mám rád to, že naše klienty můžeme nechat přijít na naši webovou stránku kliknout na „Potřebuji podporu," a my hned klikneme na MSP Anywhere, a nemusíme procházet přes 20 hlášek.“

Steve Anderson

Take Control – Časté otázky

N-able Take Control je rychlé, výkonné, a bezpečné řešení pro vzdálenou podporu, které Vám umožňuje nabízet klientům IT podporu odkudkoli.
Take Control nabízí jak podporu bez dohledu uživatele, tak za jeho účasti. Podpora bez dohledu uživatele může být zahájena jediným kliknutím na registrované zařízení, a přístup k odemčení daného zařízení je možný pomocí naší funkce Secrets Vault. Vzdálená podpora za dohledu uživatele obsahuje vynikající komunikační funkce, jako živý chat a VoIP, a také perfektně odladěný pohled na uživatelovu obrazovku a přehled jeho počítačů. Pro kterýkoli typ přístupu, dávají naše Technická konzole a Vzdálený prohlížeč k dispozici nástroje, které technici potřebují pro diagnostiku a vyřešení problémů – od podrobných informací o systému po editovatelné registry. Take Control poskytuje technikům transparentní pohled do systémů, aby mohli nabízet efektivní podporu.
Noví uživatelé mohou požádat o podporu pomocí jediného tlačítka na Vaší webové stránce nebo se spojí s Vaším týmem zadáním 6 -ciferného PINu. Jakmile jsou uživatelé a jejich zařízení zaregistrováni v Take Control, mohou si vyžádat podporu prostřednictvím ikony v systémové liště nebo chatu. Příchozí požadavky jsou automaticky směrovány na konkrétní techniky podle typu problému, a ti si je mohou zároveň snadno předávat mezi sebou, pokud je třeba problém eskalovat.
Správa požadavků na podporu pomocí Take Control je snadná. Jakmile je požadavek na podporu zaslán, Take Control Vám poskytne možnost otevření jednoduchého okna živého chatu nebo VoIP hovoru, abyste se mohli spojit s klienty, pokud vyvstanou otázky. Zatímco klienti čekají na poskytnutí podpory, mohou sledovat svou pozici ve frontě, a tak odhadnout dobu čekání. Technici také mohou snadno přenášet soubory k uživateli, sdílet svou obrazovku, nebo dokonce použít laserové ukazovátko ke zvýraznění položek na obrazovce uživatele.
Prvky Take Control, s kterými pracuje uživatel, lze přizpůsobit logem konkrétního MSP. Přizpůsobeny mohou být podmínky používání, automatizované e-mailové zprávy a reporty, jejichž zasílání je možné nastavit podle harmonogramu MSP. Take Control může být organizován podle oddělení nebo podle techniků s vícevrstvou autentizací, která je nastavena tak, aby pomáhala zajistit bezpečnost uživatele.
Zde je uvedeno několik hlavních rozdílů, které by Vám mohly pomoci se rozhodnout, která verze je pro Váš podnik ta pravá:
Take Control Take Control Plus
Současní uživatelé na licenci 1 1
Počet instalovaných agentů na licenci 50 koncových počítačů 50 koncových počítačů
Počet přihlašovacích jmen koncových uživatelů pro zákazníky 0 10
Přizpůsobení zákazníkovi Applet a zasílání zpráv zákazníkovi Veškeré přizpůsobení plus podmínky používání a automatické zasílám reportů
Funkce Sejfy pro tajné údaje Ne Ano
Zákaznické/technické průzkumy Ne Ano
Živý chat Ano Ano
VOIP Ne Ano
Skriptování dávkových souborů Ne Ano
Editace registrů Ne Ano
Předávání portů a RDP Ne Ano
Videonahrávka relací Ukládá se lokálně Ukládá se do cloudu
Centrum zákaznických zdrojů Ano Ano
Nepřetržitá podpora přes chat Ano Ano
Nepřetržitá telefonická podpora Ne Ano

Ano, pomocí Take Control Plus můžete tuto funkci nabídnout až 10 uživatelům.
Ne. Všechny licence Take Control nebo Take Control Plus jsou používány všemi uživateli/techniky; licence není vázána na konkrétního uživatele. To znamená, že všechna nastavení a konfigurace se sdílí mezi všemi techniky (vyjma oprávnění, která lze nastavit jednotlivě). Protože Take Control nezahrnuje všechny funkce Take Control Plus a podporuje méně koncových počítačů s instalovanými agenty, musí být všechny licence stejného typu.
N-able nabízí nepřetržitou podporu přes chat a Centrum úspěchu zákazníků, kde najdete komplexní Centrum nápovědy pro Take Control. Majitelé Take Control Plus také mohou využívat náš Tým podpory N-able MSP, zároveň je k dispozici mnoho bezplatných kurzů, které Vám pomohou k růstu Vašeho podniku, prostřednictvím MSP Institute
Ano, a můžete to udělat snadno zevnitř samotného produktu. Jednoduše přejděte do svého účtu (Account) v oblasti Admin a vyberte si „Licensing Information“ (informace o licencování). Odtud můžete snadno přidat další licence, nebo upgradovat z Take Control na Take Control Plus.
Ano, relace můžete zaznamenávat. Pro Take Control mohou být uloženu pouze lokálně, ale s Take Control Plus máte neomezený úložný prostor až na dva roky.

Vyzkoušejte N-able Take Control ještě dnes

Začít s bezplatnou zkušební verzí N-able Take Control Plus s neomezenými funkcemi můžete ještě dnes. Poté, co zahájíte práci se svou zkušební verzí, budete mít možnost si vybrat mezi placenou verzí Take Control nebo Take Control Plus.